Thursday, April 28, 2011

Asal UsUl M.O.N.T

setiap owg kadang2 ada nama panggilan sendiri.......
malam ni aq rasa nk cerita tentang asal usul nama panggilan aq 
"M.O.N.T"...masa first time dok asrama...pas kemas barang semua...aku ngn budk2 bilik...duduk lepak2 semntara nk tunggu gi makan tengah hari.....jadi kita owg perkenalkan diri....masa 2,bdk2 bilik aku ni adalah nama panggilan masing2...are-toq,shark la,e-won,fazz,adi.....jadi aq jer x der nama panggilan.....sedap2 nama aku asrie,downg nk tukar2 plk...x pelh demi kebahgian dowg,aku rela....cehhwah....em,pas 2 mula lh cari nama,bob lh,rmai sngt gne nama bob...em,mok la....selalu sngat owg pakai nama 2......emmm...fikir pnye fikir...aq,ckp kt dowg....dulu masa tadika,cikgu aku selalu panggil aku doremon....ape mcm bolh???dowg fikir2....doremon panjang sngt lah kata dowg...ha,apa kata kita owg panggil ko MON jer....ok.....em,aku pun stuju....dh lama aku pakai nama 2,sekali ada aku kenal senior ni,owg panggil dia mun jgk....alamk,mcm ner ni....aku ckp x perlh......2 mun sinor,ni mon junior..hehehe.....2 ok lg,sampi lepak ngn bdk2 perempuan,dia tnya asal owg panggil aku ni MON...x der kne mengena langsung dengan nama aku......entah mcm mana tiba2 budak perempuan,kwn aku ni menyampuk....ko x nmpak ker si mon 2 montel.....2 lh singkatan untuk dia...MONT...eh aku pn x sedar...hehehe......so aku putuskan nama panggilan aku MONT....sampi skrng owg panggil aku mont........2 lh asal usul nama panggilan aku.......so,kwn2 aq nk panggil doremon ker,mon ker,montel ker....x kesahla...janji downg bahgia!!!!!

No comments:

Post a Comment