Wednesday, April 27, 2011

C!nT@ mOnYEt

cerita pasal kisah cinta time kanak2 memg best.....hehehe...aku mula ada awek masa darjah dua,mula2 2 segan nk cakapkan,tapi minat pnye pasl beranikan diri beb ckp ngn dia,tpi x kesah la,bdk2 kn...hahaha....apa pn kelakar bila diingat balik....dulu kecik2 aku ada sowg awek ni,dok depn rumah jer,so selalu lh jmpe kn,ai say...x der hal lh nk dating hari2....tapi dulu masa kecik2 taw plk nk dating2 ni kan.....cuma kita owg ske sama ske jerlh masa 2.....tapi mse 2 kecik lg,just happy gitu2 jerlh...x lebih pn,tapi hubungan kita owg sampi 2 tahun lebih jer kot...masa 2 dia kne ikut kluarga dia pindah.......ai say, xder rezeki lah....pas 2 naik tingkatan 1...emmm,aku ada sowg lg awek....heheh,yg ni kawan dri tadika lg,tapi,kita owg rilex jer....ala apa sngt kn....masa 2 ingat lg,aku bru masuk form 1......tengah dengar ceramah jap lg member baru tnya...."asrie ko ada awek x???"hahah....gelak aq....aku jawap lah ada......budk sekolah ni jgk....jap gi dia nk tgk..hahah,aku pun tunjuklah,budaknya.....tiba2 dia tgk aku...alamak kantoi sudah.......budk perempuan tu dh malu2.....aku senyum jelh kat dia.....pas 2 rehat bdk perempuan 2 pnggil aku..kelas kita owg sebelh2 jer,seng sngt nk jmpe......merangkak pn smpi nk gi kelas dia..hahaha...aku tnya lah asal nk jmpe....dia ckp asal gi taw owg pasal aku ngn dia..heheh aku ckp lah x sengaja,tertunjuk tdi,dia kata,em,x per lain kali jgn wat lg..hehehe..OK....best time raya...klu gi rumh dia mesti mak ngn ayah  dia jemput aq dengan baik,mak dia ckp menatu datng kena layan baik2...hehehe...yerlh mak cik....tapi hubungan kita  owg x lama,habis form1 aku pulak kne pindah semenanjung..tinggal lh dia kat sana.....

Bila diingatkan balik,rasa nk ketawa sowg2 pn ada.....tapi pas dapat contac blik ngn dowg...masing2 dh ada pakwa sendiri...em,x perlh...nama pn cinta monyet..x kemana pn......

No comments:

Post a Comment